onsdag 18 maj 2011

Vecka 38+0

Två veckor kvar till beräknad förlossning. Jag har en lista på saker att göra:

Tvätta fönster
Ordna i badrummet så skötbordet kan komma på plats
Baka bullar
Laga mat att frysa in
Köpa amningskupor
Köpa amningsBH
Köpa bäddset till vagnen
Köpa något mer klädesplagg till Druttens första dagar hemma

Det är lyxigt att bara vara hemma och ha ledigt men jag är glad att jag har min lista. Jag behöver saker att göra. Helst skulle jag vilja anlägga en rabatt vid vårt trädäck och så i grönsakslandet också. Men jag behöver hjälp av K med att starta upp det genom att gräva och jordförbättra och greja. Jag är inte riktigt i form att göra det känner jag;)

1 kommentar:

  1. Skönt att ha en lista med saker att göra. Mina fönster är putsade och frysen fylld med bröd, bullar och kakor... Idag har jag varit och lånad 6 böcker på biblioteket.

    SvaraRadera