onsdag 8 juni 2011

Och väntan fortsätter

Ringde och fick tid för igångsättning - på eftermiddagen. Återigen blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Tänkte att de absolut senast skulle sätta igång mig vid lunch...

Under natten har jag haft riktigt onda kramper/värkar/sammandragningar. Klockade dem t o m till var 10-15:e minut ett tag. Nu verkar de ha gett med sig. men jag tycker det bådar gott. förhoppningsvis har det gjort att jag iaf har öppnat mig lite. Har läst att igångsättningar funkar bäst om man är iaf lite öppen.

3 kommentarer:

  1. Låter bra att sammandragningarna har dragit igång. Även om de inte är helt regelbundna, så gör de nytta. Nu är det verkligen nära! Spännande!

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå bra! Och nu har ju kroppen riktigt börjat jobba - härligt!

    Snart du har ni en bebis!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Det kommer gå bra. Är ju en fördel om kroppen börjat hjälpa til lite själv . Till oss sa de att det annars kunde ta upp till 3 dygn innan det sätter igång.

    SvaraRadera